Dzisiaj jest wtorek, 17 września 2019r.
Kontakt kontakt ikona LogowanieDarmowa rejestracja

dodaj do ulubionych powrót do biznes-firma

Jak pozyskać klienta ?

Jak promować własna firmę? Jak promować własny serwis WWW? Jak zwiększać sprzedaż / zyski? Na tym forum trwają takie własnie dyskusje.

Jak pozyskać klienta ?


Postprzez Forumowicz » 19 Lut 2008, 17:02

Witam wszystkich serdecznie. Jestem nowym forumowiczem. Posiadam malutka firmę w branży dywanowej. Mam straszny problem. Od pewnego czasu staram sie trafić do nowej grupy klientów, dokładnie są to Ci najbardziej przy $$ posiadający rezydencje, pałace itp. Proszę was o pomoc gdyż nie wiem jak mogę pozyskać takiego klienta. Zwykła reklama tu nie pasuje, to nie te piętro zamożności, nie ten styl i klasa. Współpracuje już z kilkoma galeriami oraz dekoratorami wnętrz i ciągle poszukuję nowych osób chętnych do współpracy. Zazwyczaj to oni znajdują klientów. Czy nie ma innego sposobu przyciągnięcia takowego klienta do siebie ? Aby poznał moją markę, aby marka zdobyła pewna popularność wśród tych ludzi. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Forumowicz
 
Posty: 1731
Rejestracja: 17 Lut 2010, 18:51
Pochwały: 2

Jak pozyskać klienta ?


Postprzez Forumowicz » 20 Lut 2008, 17:02

powiem tak. jeżeli szukasz klienta zamożnego i to dość mocno, to raczej nie ma sensu trafiać do niego, tylko do dekoratorów wnętrz. Ludzie zamożni wynajmuja dekoratora kotry dobiera im wszystko w domu, włącznie z dywanami. Rzuca im kilka propozycji itd.itp. Lepiej nawiązać kontakt z takimi dekoratorami wnętrz czy tez agencjami. Pewnie są i tacy co sami sobie urządzają "pałace" ..ale jest ich mało zapewne, a trafić - przypuszczam ze standardowo tak jak do tych mniej zamożnych. Coś mi się wydaje ze rozmowy telefoniczne w tym wypadku beda najlepsze. Do domu Cie nie wpuszcza, ulotek nie ma co zostawiac... mysle ze tylko telefon :)
Awatar użytkownika
Forumowicz
 
Posty: 1731
Rejestracja: 17 Lut 2010, 18:51
Pochwały: 2

Jak pozyskać klienta ?


Postprzez Forumowicz » 20 Lut 2008, 21:02

Witam moje nazwisko Jureko Stanisław i zajmuję się zarządzaniem firm i Pana temat jestem w stanie rozwiązać. Zacznijmy od początku Przede wszystkim powinien Pan postawić się w sytuacji Pana klientów Niech Pan przez chwilę sobie wyobrazi, że to właśnie Pan jest tą osobą zamożną i gdzie by Pan chciał kupować. Uściśnijmy to lepiej, powiedzmy, że Pana zarobki sięgają 120.000 zł miesięcznie i nie wie Pan, gdzie je wydawać. Klient zamożny to często określany jest jako "pionier" rynku, to często klient, który ma niebotyczne wymagania i chętnie pokazuje swoją pozycję, choć to jeszcze zależy od innych czynników jak etap w życiu, wychowanie, wiek, czasem nawet miejsce zamieszkania decyduje o różnicach w charakterach ludzi, ale po kolei. Klient zamożny jak już wspomniałem ma swoje wymagania większe lub mniejsze, ale ma. Pytanie jest zasadnicze, jacy są dokładnie Pana klienci ? czy są to częściej kobiety czy mężczyźni, może się to wydawać bez różnicy, ale jednak wiele psychologów w tym również i ja nosi twierdzenie, że kobiety częściej mają nieprecyzyjne określenia, a mężczyźni bardziej są zdecydowani. Niech Pan zrobi sobie taką listę klientów z podzieleniem na kobiety i mężczyzn, niech Pan zapisze jaki stosunek jest większy i wówczas przystępujemy do docierania do nich. Takowi klienci o których Pan wspomniał, ciężko tak na poczekaniu określić, gdzie najczęściej przebywają. Jednak są pewne na to metody. Rozmowa Pewna osoba podała, aby szukał Pan ich przez dekoratorów wnętrz, ma on rację, jednak oni za darmo tego nie robą, a Pan poszukuje klientów, którzy nie zależnie od tego będą do Pana sie kierować. Rozmowa z klientem zawiera pewne przesłania Szybkość, precyzja zdań, ilość zdań oraz inne kwestie takie jak choćby: Niech Pan z nimi rozmawia tak oni Często błędy w sprzedaży nie wynikają z samej treści słów, ale z dotarcia z tymi słowami do tego właśnie klienta. Szybkość słów pozwala na zatuszowanie pewnych spraw, jednak jeśli ma Pan mocne argumenty warto mówić wolno i używać skromnej gestykulacji ciała. Dlaczego ja o tym piszę? Ponieważ klient to nie "worek ziemniaków" który wiadomo, gdzie i kiedy można kupić i zdobyć. Klienta należy poznać, niech on ma wrażenie, że Pan z nim naprawdę rozmawia a nie próbuje sprzedać. Bardzo cenię sobie moją sprzedawczynię, która codziennie sprzedaje mi gazety, może nie przeszła kursu negocjacji, ale jest bardzo życzliwa i bezpośrednia, nie waha sie powiedzieć swojego zdania i to mi sie podoba, ja osobiście nie lubię sprzedawców, którzy na siłę próbują okazać życzliwość, człowiek to wyczuwa. Niech Pan z nimi swobodnie rozmawia, ale na ich zasadach, niech Pan uważnie śledzi ich słowa co oni mówią o co proszą. System rozmowy jest tak rozbudowany, że trudno mi to teraz przekazać w paru zdaniach. Jednak poszukiwanie klientów niech Pan zacznie od uważnej rozmowy z nimi, a reklama jest skuteczna tylko wtedy, gdy faktycznie odnosi się do nich samych. Jeśli już Pan pozna swoich klientów, niech Pan sporządzi sobie notatnik na którym będzie zapisywać przemyślenia i wnioski z obserwacji. Badania rynku to właśnie też obserwacje, gdzie szczegółowo zapisuje Pan słusznie sformułowane spostrzeżenia. Gdy zapisz Pan, takie dane, wówczas można naszkicować wstępny charakter klienta i wówczas tworzy się pod niego marketing i reklamę nigdy nie odwrotnie jak to nie którzy tworzą reklamę a potem marketing. Sama reklama to jest jak lustro dla klienta w którym on widzi siebie i swój charakter i to czego mu brakuje, tak na marginesie napisze, że brak to raczej błędne określenie tu w przypadku tych klientów by pasowało, określenie "gdy kupię to znów będę lepszy" Niech Pan w reklamach pokazuje prestiż, niech Pan buduje markę Pana firmy, nawiązuje kontakty z dostawcami i pyta się ich o rynki docelowe. Niech Pan tworzy biznes dla nich, dla ludzi bogatych, jeśli stworzy Pan bazę informacji a później stworzy reklamę (nigdy nieodwrotnie) to klienci zaczną Pana cenić i chwalić a reklama tzw. pochwalna to już duży sukces. Może warto by było zapytać dotychczasowych klientów i ich zdanie na ten temat i poproszenie o zapisanie tego na Pana stronie internetowej. Trzymam kciuki za Pana firmę Pozdrawiam Stanisław Jureko
Awatar użytkownika
Forumowicz
 
Posty: 1731
Rejestracja: 17 Lut 2010, 18:51
Pochwały: 2

Jak pozyskać klienta ?


Postprzez Forumowicz » 29 Gru 2008, 16:12

Witam jestem właścicielką klubiku przedszkolnego który funkcjonuje już od ponad roku, odkupiłam go 8 mcy temu jako żłobek, jestem humanistką i brakuje mi marketingowego obycia, już wiem że studia podyplomowe zrobię jednak na razie opieram sie na intuicji. Mój problem polega na tym ze przekształacam punkt opieki dzieci w wieku żłobkowym w przedszkole, robię tylko starsze nabory, stopniowo zmieniam ofertę by dostosować ja do wieku. Stosuję działania dwubiegunowe, ponieważ moim klientem są rodzice ale to dzieci są dowodem mojego sukcesu. Zastanawiam sie nad formą promocji mojej firmy, konkretnie zależy mi na stworzeniu miejsca kameralnego i ekskluzywnego- tzn, świetne zajęcia i atrakcje w małych grupach. Nastawiam się na czerpanie zysku małą łyżeczką i otworzenie kolejnego przedszkola Jestem w trakcie remontu wg projektu by dostosować sie do wymogów sanepidu, straży ibhp co umożliwi mi we wrzesniu uzyskanie statusu przedszk niepubl. i da dotacje. Na razie utrzymiję sie wyłącznie z czesnego, przyszła zima, kilkoro dzieci odeszło z powodu chorób, nie są to jeszcze tyrzylatki więc i odpornośc mniejsza. Muszę przetrwać tak do września, pozyskując jeszcze ew. kilku klientów. Jak to zrobić? Próbowałam już ulotek, plakatów, zrobuiłam dotychczas jeden event inwestując sporo- darmowe mikołajki z mikołajem i prezencikami dla dzieci i rodziców z osiedla, z choinką poczęstunkiem, fotografem zdjęciami do odbioru na miejscu, prowadzącym animatorami oświetleniem i nagłóśnieniem :roll: , na koniec dzieciom n-lki pusciły 10 minutową bajkę a ja rodzicom trzyminutową prezentację multimedialną firmy. Mam bazę tych potencjalnych klientów, planuję kolejną imprezę, chcę wypromowac markę, zależy mi na tym by być na górnej półce. czy mam dobra stronę? Czy podjęłam właściwe działania? ile trzeba czekać na efekty, nie stać mnie jeszcze na marketingowca, wszystko musze sama. Co jeszcze powinnam zrobić, dodam ze ta firma, to moje spełnione marzenie i postawiłam na nią wszystko:) a może źle ze cały bałagan przejęłam po kimś- zmieniłam nazwę, byłam zmuszona wymieniłc personel. Pozdrawiam bardzo serdeczne.
Awatar użytkownika
Forumowicz
 
Posty: 1731
Rejestracja: 17 Lut 2010, 18:51
Pochwały: 2

Jak pozyskać klienta ?


Postprzez Forumowicz » 02 Sty 2009, 21:01

Witaj Myszeido :) Zacznę od tego, że każda próba doradzenia Ci w zakresie działań marketingowych, jakie powinnaś podjąć jest z góry ograniczona ryzykiem dużego błędu spowodowanego brakiem dokładnej znajomości Twojej sytuacji rynkowej oraz skuteczności działań, jakie podjęłaś do tej pory. Dlatego moja odpowiedź będzie raczej ogólna, ale spróbuję pomóc na tyle ile mogę :) Na pewno konieczne jest zdanie sobie sprawy, że realizacja wcześniej przygotowanego planu marketingowego z reguły nie daje dużych rezultatów na samym początku. Prosty przykład: Czy kiedykolwiek po przeczytaniu reklamy w gazecie, wysłuchaniu jej w radiu lub zobaczeniu w telewizji wybiegłaś do sklepu i kupiłaś reklamowany produkt? Zakładam, że tak nie było :) Dlatego trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że działania marketingowe potrzebują czasu aby pokazać swoją skuteczność. Oczywiście narzędzi marketingowych oraz sposobów reklamy jest mnóstwo, jednak musisz zdać sobie sprawę z tego, że nie każde będzie odpowiednie dla Ciebie. Piszesz o dużej liczbie działań, jakie podjęłaś, koniecznie jednak zastanów się czy rzeczywiście służą one osiąganiu Twoich celów marketingowych. Bo jeśli tak nie jest to tylko marnujesz własne, ograniczone środki. Bo oczywiście możesz wydać pieniądze np. na reklamę w telewizji jednak, jeśli nie wiesz, że odniesie ona lepszy skutek niż przeznaczenie identycznej kwoty np. na działania związane z promocją w Internecie będziesz ponownie popełniać błąd w zarządzaniu prowadzonymi przez Twoją firmę działaniami marketingowymi. Dlatego, gorąco polecam Ci przygotowanie planu marketingowego. Dzięki temu: 1. Unikniesz marnotrawstwa środków przeznaczonych na marketing. 2. Zaczniesz efektywnie wykorzystywać dostępne narzędzia marketingowe. 3. Zrozumiesz potrzeby Twoich klientów i będziesz umiał wyjść im naprzeciw. 4. Wygrasz starcie z konkurencją. 5. Będziesz mogła spokojnie działać, nie będąc już na łasce chwilowej kreatywności. 6. Dowiesz się, w jakim miejscu znajdujesz się obecnie i gdzie chcesz dojść dzięki podjętym działaniom. 7. Twoi pracownicy nie będą domyślać się, co mają robić i czy robią to dobrze. Teraz wszystko będzie w przekazanym im planie marketingowym. 8. Unikniesz popełniania kosztownych błędów marketingowych. 9. Zwiększysz zyski osiągane z prowadzonej działalności. 10. Wyznaczysz drogę do osiągnięcia Twoich celów. Pozdrawiam, Łukasz Schab – Doradca Strategiczny, autor www.marketingaudit.pl
Awatar użytkownika
Forumowicz
 
Posty: 1731
Rejestracja: 17 Lut 2010, 18:51
Pochwały: 2

Jak pozyskać klienta ?


Postprzez Forumowicz » 02 Sty 2009, 22:01

dziękuję łukaszu, myślę że powinnam mieć taki plan i konsekwentnie go reaklizować, a co sądzisz o tworzeniu planu w perspektywie kryzysu?
Awatar użytkownika
Forumowicz
 
Posty: 1731
Rejestracja: 17 Lut 2010, 18:51
Pochwały: 2

Jak pozyskać klienta ?


Postprzez Forumowicz » 02 Sty 2009, 22:01

Kryzys to jeden z czynników, który wpływa na działania firm, wpływając jednocześnie na podejmowanie przez nie działania marketingowe. Niezauważanie go i podejmowanie działań zaplanowanych przed jego pojawieniem, jest dużym błędem. Konieczna jest reakcja na zmianę na rynku. Są różne opinie na temat tego jak powinny postępować firmy w czasie trwania kryzysu jednak uważam, że to właśnie marketing może uratować wiele firm przed upadkiem. Jednym z największych błędów, jakie mogą zrobić firmy w czasie kryzysu finansowego to ograniczenie wydatków na działania marketingowe w celu jego przetrwania. Jeśli to zrobią, stracą część klientów, a to spowoduje dalsze obniżenie dochodów, co z dużym prawdopodobieństwem doprowadzi do ich upadku. Czyli doprowadzą do tego, czego starały się uniknąć. Nawet w czasie kryzysu zawsze ktoś sprzedaje. Pytanie czy to będziesz Ty czy konkurencyjna firma, która umie efektywnie planować własne działania marketingowe? Pozdrawiam, Łukasz Schab - Doradca Strategiczny, autor www.marketingaudit.pl
Awatar użytkownika
Forumowicz
 
Posty: 1731
Rejestracja: 17 Lut 2010, 18:51
Pochwały: 2

Jak pozyskać klienta ?


Postprzez Forumowicz » 02 Sty 2009, 23:01

Łukaszu, dla mnie najlepszym dowodem na skuteczne działania marketingowe jesteś ty, jestem niemal pewna, ze skorzystam z twych usług. Pozwól mi dojrzec do tego finansowo. zajrzałam na twoją strone i jesli tylko zajmujesz się innymi firmami tak jak swoją, to mnie przekonałeś. Własnie skończyłam "21,9 ..błędów..." oraz kilka artykułów i czuję niedosyt, ah ten marketing...
Awatar użytkownika
Forumowicz
 
Posty: 1731
Rejestracja: 17 Lut 2010, 18:51
Pochwały: 2


Postprzez Karol » 20 Paź 2009, 00:32

Witam Serdecznie!

Szanowni Państwo, jestem świeżym przedsiębiorcą. Ponad miesiąc temu założyłem firmę trudniącą sie głównie wykonywaniem dokumentacji technicznych i wspomaganiem projektowania. Przez pewien czas funkcjonowałem wykorzystując pewne znajomości. Na dzień dzisiejszy mam dość spory problem z pozyskaniem "obcych" klientów.
Niby z jednej strony moja firma jest bardzo elastyczna, ze względu na fakt że mogę działać w bardzo wielu branżach, ale pomimo tego jakoś nie mogę trafić do odpowiedniej grupy firm mających zapotrzebowanie na tego typu usługi.
Za wszelkie podpowiedzi będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Karol
 
Posty: 1
Rejestracja: 17 Lut 2010, 18:52


Postprzez azielazny » 12 Lis 2009, 00:25

Witaj,

Mam dla Ciebie jeszcze jedną ciekawą propozycję, o której nie było tutaj mowy. Wymaga ona jednak poświęcenia czasu. Proponuję Tobie zainteresowanie się mediami społecznościowymi. Nie pod kątem reklamy, a pod kątem budowania marki i nawiązywania kontaktów w wybranej przez Ciebie branży.

Przeczytaj te dwa artykuły:
Marketing społecznościowy w dwóch odsłonach(cz.I)
Marketing społecznościowy w dwóch odsłonach(cz.II)

Pokazują one możliwości wykorzystania social marketingu do promowania marki.
Awatar użytkownika
azielazny
 
Posty: 15
Rejestracja: 17 Lut 2010, 18:52

Następna

Wróć do Reklama i Marketing



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron
Biznes-Firma.pl - wiadomości i porady biznesowe

PRZEGLĄD NAJWAŻNIEJSZYCH WYDARZEŃ

UŁÓŻ
SORTUJ
hot news 2019-09-03  |  Krzysztof Nowakowski
329
Newsy 2019-09-03  |  Krzysztof Nowakowski
209
1
Newsy 2019-09-03  |  Krzysztof Nowakowski
231
Newsy 2019-09-03  |  Krzysztof Nowakowski
176
Ubezpieczenia społeczne 2019-09-03  |  Krzysztof Nowakowski
181
Pomysł na biznes 2019-09-03  |  Krzysztof Nowakowski
259
Prawo pracy 2019-09-03  |  Krzysztof Nowakowski
370
Podatki 2019-08-21  |  Krzysztof Nowakowski
315
Podatki 2019-08-21  |  Krzysztof Nowakowski
482
Newsy 2019-08-21  |  Krzysztof Nowakowski
232
Porady 2019-08-19  |  Krzysztof Nowakowski
285
Finansowanie dłużne 2019-08-19  |  Krzysztof Nowakowski
553
24
Drogi Użytkowniku,

Informujemy, że spółka Rankomat sp. z o.o. sp.k, jako administrator serwisu stosuje technologię cookies. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami:

Pliki cookies wykorzystywane są przede wszystkim w celu:

  • zapewnienie prawidłowego funkcjonowania serwisu i bezpieczeństwa w trakcie korzystania z niego i świadczonych w ramach serwisu usług,
  • dostępności wszystkich funkcjonalności serwisu,
  • dostosowania świadczonych w ramach serwisu usług do preferencji i potrzeb użytkownika,
  • realizacji działań marketingowych, w tym prezentowania reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom,
  • wykorzystanie w celach analitycznych i statystycznych dla ulepszenia i poprawy standardu świadczonych w ramach serwisu usług.

Co istotne, pliki cookies nie identyfikują Ciebie, jako użytkownika poprzez takie dane jak imię czy nazwisko, nr telefonu czy e-mail, które nie są zbierane w ramach technologii cookies. Pliki cookies w żaden sposób nie wpływają na używany przez Ciebie sprzęt i oprogramowanie.

Zakres wykorzystywania plików cookies możliwy jest do określenia w ustawieniach przeglądarki każdego użytkownika. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Administratorem danych pozyskiwanych w technologii cookies jest spółka Rankomat sp. z o.o. sp.k z siedzibą w Warszawie, ul. Wolska 88, 01 – 141 Warszawa. Możesz jako użytkownik w każdym czasie skontaktować się z administratorem pod adresem bok@ebroker.pl, jak również wyrazić sprzeciwu wobec działań administratora.

Działania administratora podejmowane są zgodnie z obowiązującym prawem (zgodnie z tzw. RODO) w ramach tzw. uzasadnionego interesu administratora danych, po to, aby zapewnić jak najlepsze funkcjonowanie serwisu i odpowiednie dostosowanie usług, świadczonych w ramach serwisu do potrzeb użytkownika. Zasady świadczenia usług w serwisie określa regulamin serwisu.

Więcej informacji na temat stosowania technologii cookies w serwisie dostępne jest w Polityce Cookies.

Polityka Cookies serwisów internetowych spółki Rankomat spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Spółka Rankomat spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawie, Ul. Wolska 88, 01 – 141 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS - 0000588980, NIP 527-27-51-881, zwana dalej „Rankomat” wykorzystuje na swoich stronach internetowych technologię „cookies”.

Zasady wykorzystania informacji dostarczonych przez użytkownika w ramach technologii cookies w trakcie korzystania ze stron internetowych i Rankomat określa niniejszy dokument.

Każdy użytkownik serwisów Rankomat proszony jest o zapoznanie się z niniejszym dokumentem i zawartymi w nim informacjami.

Rankomat używa na stronach internetowych swoich serwisów technologii cookies (tj. plików tekstowych, tzw. ciasteczek) i innych podobnych technologii do zapisywania informacji o sposobie korzystania przez użytkownika z tych stron internetowych.

Każdy użytkownik ma prawo wyboru w zakresie udostępniania informacji, które go dotyczą.

1. Pliki „cookies”

Pliki typu „cookies” („ciasteczka”), to informacje, zapisywane przez przeglądarkę użytkownika, obejmujące zawartość tekstową które mogą zawierać dane osobowe w postaci adresu IP komputera oraz unikalnego identyfikatora urządzenia zapisanego w pliku. Pliki te nie są przechowywane na serwerach spółki, a dane z nich są odczytywane jedynie podczas wizyty na stronie. Dzięki plikom cookies strony internetowe pamiętają preferencje użytkownika, np. ulubione strony internetowe. Pliki cookies nie identyfikują użytkownika poprzez takie dane jak imię czy nazwisko i nie są zbierane w ramach technologii cookies, nie mają wpływu na sprzęt i oprogramowanie użytkownika. Więcej informacji o plikach „cookies” można znaleźć na stronie https://www.aboutcookies.org/

2. W jakim celu wykorzystywane są pliki cookies i inne podobne technologie

Informacje zapisane w plikach cookies pomagają w dostosowaniu zawartości strony internetowej do oczekiwań i potrzeb danego użytkownika. użytkowników. Przykładowo:

  1. cookies systemowe są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania pewnych elementów strony i utrzymania połączenia z serwerem;
  2. cookies uwierzytelniające pomagają w korzystanie z dodatkowych funkcjonalności strony, umożliwiają łatwe logowanie, zapamiętanie ustawień strony internetowej, wybranych przez użytkownika,
  3. cookie analityczne, służą do badania i analizy zasięgu strony internetowej, jej odwiedzalności przez użytkowników, preferencji i zachowań użytkowników podczas odwiedzin strony i służą do poprawy jakości usług oferowanych za pośrednictwem strony.

Rankomat wykorzystuje w swoich serwisach internetowych pliki cookies w następujących celach:

  1. potwierdzenie preferencji, udostępnienia określonych funkcji i usługi, czyli uzyskanie informacji na temat preferencji językowych i komunikacyjnych użytkownika, zapewnienie pomocy przy wypełnianiu formularzy w witrynie.
  2. ocena wydajności, analiza oraz badania czyli pozyskanie wiedzy i badanie jak dobrze działają strony internetowe, działanie w kierunku poprawy funkcji oraz usług; działania te podejmowane są między innymi w czasie, gdy użytkownicy wchodzą na strony Rankomat z innych witryn, aplikacji lub urządzeń podczas pracy na komputerze lub innym urządzeniu.
  3. reklamowych – dla dostosowania emitowanych reklam Rankomat do preferencji użytkowników oraz w celu wykorzystywania technologii retargetingu, która umożliwia kierowanie reklam na stronach internetowych podmiotów trzecich (naszych Partnerów) do Ciebie, jeśli byłeś w przeszłości już zainteresowani naszymi produktami i usługami,
  4. zapewnienia bezpieczeństwa, czyli wsparcie mechanizmów zapobiegających nadużyciom w serwisach internetowych, w tym także wycieku danych zapewniając poufność przetwarzanych dla użytkownika informacji.

W serwisach internetowych Rankomat wykorzystywana jest także technologia localStorage.

Jest to technologia zbliżona do technologii cookies. Jest to wydzielona część pamięci przeglądarki, która umożliwia przechowywanie danych lokalnie. Jest bezpieczniejsza, a dostęp do danych w niej zapisanych ma tylko strona internetowa, która je tam wprowadziła. Umożliwia również przechowywanie większej ilości danych bez wpływu na wydajność strony internetowej, ponieważ nie są one wysyłane przez przeglądarkę przy każdym odwołaniu do serwera. Taka funkcjonalność umożliwia większą swobodę w dostosowaniu strony internetowej do oczekiwań użytkowników.

Dane w localStorage są długotrwale przechowywane przez przeglądarkę i nie są usuwane po zamknięciu przeglądarki. Nie mają również określonego czasu ważności.

W przypadku serwisów Rankomat, localStorage wykorzystywane są przede wszystkim w celach analitycznych.

3. Stosowanie plików cookies podmiotów trzecich (naszych Partnerów) na stronach internetowych Rankomat

Rankomat umożliwia innym podmiotom wykorzystywanie technologii cookies na swoich stronach internetowych w następującym zakresie:

  1. Cele marketingowe:
    • umieszczanie kodów mierzących zliczających emisję i kliknięcia (np. liczbę wypełnionych formularzy za pośrednictwem serwisów Rankomat) na stronach internetowych Rankomat - w ten sposób mierzona jest efektywność danej kampanii;
    • wykonywanie działań marketingowych Facebook – na stronach internetowych Rankomat umieszczany jest piksel Facebooka – jest to narzędzie analityczne, które pomaga mierzyć skuteczność reklam na podstawie analizy działań podejmowanych przez Ciebie na stronach Rankomat. Dane z piksela można wykorzystać w poniższym zakresie: emisji reklam wśród właściwej grupy odbiorców, tworzenie grup odbiorców reklam, używanie innych narzędzi reklamowych Facebooka;
    • na stronach internetowych Rankomat zamieszczane są również pliki cookies, które, w oparciu o ustalenie preferencji użytkownika, umożliwiają Rankomat prowadzenie kampanii reklamowych w technologii Google Adwords lub Google Adsense - w ten sposób mogą być kierowane do Ciebie interesujące Cię reklamy, zarówno na stronach Rankomat, jak i poza nimi.
  2. Wtyczki społecznościowe:
    • Facebook – w serwisie http://www.biznes-firma.pl/ znajdują się przyciski „Lubię to” i „Rekomenduj/Podziel się” powiązane z serwisem Facebook. W tym celu w odpowiednich sekcjach i stronach umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Facebook. Używając przycisku Lubię to lub rekomendując obraz bądź sekcje strony, użytkownik loguje się w serwisie Facebook, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności firmy Facebook. Z zasadami tymi można zapoznać się na stronie pl-pl.facebook.com/help/cookies
    • Twitter – w serwisie http://www.biznes-firma.pl/ znajdują się przyciski dodawania wpisów na Twitterze, które są powiązane z serwisem Twitter. W tym celu w odpowiednich sekcjach i stronach umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Twitter. Dodając wpis, użytkownik loguje się w serwisie Twitter, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności firmy Twitter. Z zasadami tymi można zapoznać się na stronie www.twitter.com/privacy.
    • Google Plus – w serwisie http://www.biznes-firma.pl/ znajdują się przyciski dodawania wpisów na Google Plus, które są powiązane z serwisem Google Plus. W tym celu w odpowiednich sekcjach i stronach umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Google Plus. Dodając wpis, użytkownik loguje się w serwisie Google Plus, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności firmy Google Inc.. Z zasadami tymi można zapoznać się na stronie www.policies.google.com/privacy.
    • Wykop – w serwisie http://www.biznes-firma.pl/ znajdują się przyciski dodawania wpisów na Wykop. W tym celu w odpowiednich sekcjach i stronach umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Google Plus. Dodając wpis, użytkownik loguje się w serwisie Google Plus, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności firmy Wykop Sp. z o.o. Z zasadami tymi można zapoznać się na stronie www.wykop.pl/polityka-prywatnosci/.
    • Disqus – w serwisie http://www.biznes-firma.pl/ znajduje się system wprowadzania komentarzy oferowany przez Disqus Inc. W ramach tego systemu wszelkie komentarze zarejestrowane serwisie http://www.biznes-firma.pl/ są przetwarzane przez Disqus Inc. Pozostawienie komentarza na stronie http://www.biznes-firma.pl/ oznacza, że Disqus Inc zarejestruje jego treść, czas dodania oraz adres IP użytkownika, który go pozostawił, jak również informacje o przeglądarce i systemie operacyjnym, z którego dany użytkownik korzystał. Z zasadami prywatności dotyczącymi korzystania z systemu komentarzy Disqus można zapoznać się na stronie https://help.disqus.com/terms-and-policies/disqus-privacy-policy.
  3. Badania i analizy usług
  4. Pliki cookies związane z badaniami sieci Internet pochodzą od spółek Polskie Badania Internetu Sp. z o.o., Gemius S.A. oraz Google Inc.

    Wykorzystując oprogramowanie Google Analytics oraz Gemius, witryna działając w oparciu o odpowiednie umowy z wymienionymi podmiotami, zamieszcza w komputerze użytkownika kody zliczające umożliwiające zbieranie danych o użytkownikach.

    W każdej chwili użytkownik może sprzeciwić się zbieraniu danych przez oprogramowanie Google Analitycs lub Gemius poprzez zmiany ustawień przeglądarki internetowej.

    Rankomat uczestniczy także w Polskich Badaniach Internetu a zasady prowadzenia badania sieci Internet dostępne są na następujących stronach internetowych:

    1. http://www.gemius.pl/pl/polityka_prywatnosci oraz
    2. http://pbi.org.pl/badania/jak-to-dziala

    Każdy z użytkowników sieci Internet może sprzeciwić się uczestnictwu w ww. badaniu poprzez:

    1. akceptację specjalnego cookies z klauzulą rezygnacyjną (http://optout.hit.gemius.pl/removeEN.php),
    2. konfigurację przeglądarki tak, aby usuwała pliki cookies przy jej zamknięciu,
    3. konfigurację przeglądarki tak, aby nie przyjmowała plików cookies i nie akceptowała technologii localStorage.
    4. Dodatkowe informacje dostępne są pod adresem: http://www.gemius.pl/cookie-policy.html
4. Zastosowanie i kontrola plików cookies

Kontrolowanie plików cookies przez użytkownika możliwe jest w poszczególnych przeglądarkach internetowych, w ustawieniach prywatności.

Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki, ale wyłączenie obsługi plików cookies wykorzystywanych dla celów bezpieczeństwa, czy określenia preferencji utrudni korzystanie ze stron internetowych Rankomat, a w niektórych przypadkach uniemożliwi korzystanie z określonych funkcjonalności (np. porównywarki ofert ubezpieczeniowych i finansowych).

W celu zarządzania ustawieniami cookies, użytkownik wybiera z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:

Flash cookies

Serwis www firmy Adobe zawiera informacje o sposobie usuwania i wyłączania plików cookie odtwarzacza Flash w konkretnych domenach: http://www.adobe.com/products/flashplayer/security.

Należy pamiętać, że ograniczenie korzystania z plików cookie odtwarzacza Flash prawdopodobnie wpłynie na działanie aplikacji opartych na technologii Flash.

Serwis należy do Grupy eBroker. © 2019 by Rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.

Przeglądarka, której używasz jest przestarzała!

Tracisz możliwość skorzystania z pełni możliwości oferowanych przez nasz serwis. Zaktualizuj swoją przeglądarkę

Zamknij