Dzisiaj jest wtorek, 19 czerwiec 2018r.
Kontakt kontakt ikona LogowanieDarmowa rejestracja

dodaj do ulubionych powrót do biznes-firma

Kwiaciarnia - czy nadal opłaca się mieć swoją?!

Masz pomysł na biznes? Udało Ci się zrealizować taki pomysł? Szukasz pomysłu na własny interes? To Forum jest dla Ciebie.

Kwiaciarnia - czy nadal opłaca się mieć swoją?!


Postprzez eyeontheworld » 12 Lip 2010, 08:09

Moja mama planuje otwarcie swojej małej kwiaciarni w domu? Czy uważacie, że kwiaciarnia to opłacalny biznes? Na jakie przeszkody może się natknąć moja mama?
Awatar użytkownika
eyeontheworld
 
Posty: 24
Rejestracja: 01 Lip 2010, 20:23

Re: Kwiaciarnia - czy nadal opłaca się mieć swoją?!


Postprzez Majkel » 12 Lip 2010, 08:33

Problemy takie jak przy każdej innej działalności – zaadaptowanie części Twojego domu pod kwiaciarnię, wyremontowanie, zatowarowanie…
Awatar użytkownika
Majkel
 
Posty: 5
Rejestracja: 06 Lip 2010, 08:45

Re: Kwiaciarnia - czy nadal opłaca się mieć swoją?!


Postprzez Bettita » 12 Lip 2010, 09:19

Hehe dokładnie, kiedyś rozmawiałam z znajomą na temat kwiaciarni, którą ona ma. I zapamiętałam świetne hasło: „Każdy myśli, że posiadanie kwiaciarni to biznes usłany różami, nie wiedzą jednak, że róże mają kolce, które potrafią boleśnie pokłuć”.
Awatar użytkownika
Bettita
 
Posty: 3
Rejestracja: 09 Lip 2010, 20:31

Re: Kwiaciarnia - czy nadal opłaca się mieć swoją?!


Postprzez Lukas » 12 Lip 2010, 10:14

Je też mam znajomą, która posiada swoją kwiaciarnię i jej zdaniem 90% sukcesu zależy od znajomości kwiatów i wiedzy na temat jak o nie dbać. To ułatwia gospodarowanie nimi, ustala priorytety no i pozwala uniknąć strat.
Awatar użytkownika
Lukas
 
Posty: 3
Rejestracja: 12 Lip 2010, 10:09

Re: Kwiaciarnia - czy nadal opłaca się mieć swoją?!


Postprzez eyeontheworld » 12 Lip 2010, 10:59

Mama zna się na kwiatkach, a tego czego nie wie doczyta z literatury. Bardziej myślę, że będzie istotne poznanie, które kwiaty należy sprzedawać w pierwszej kolejności – których trzeba więcej i które dłużej zachowują świeżość.
Awatar użytkownika
eyeontheworld
 
Posty: 24
Rejestracja: 01 Lip 2010, 20:23

Re: Kwiaciarnia - czy nadal opłaca się mieć swoją?!


Postprzez Bettita » 12 Lip 2010, 11:14

Bardzo dobrze, że macie wiedzę na temat kwiatów, ważna jest jednak lokalizacja. Moja znajoma o której wspominałam wcześniej posiada kilka kwiaciarni i powiem Ci, że dobra lokalizacja najbardziej zwiększa szanse sukcesu przedsiębiorstwa. Musisz ją tylko dobrze wykorzystać. Lokalizacja ma wpływ nie tylko na sprzedaż wynikającą z ilości zbywanego towaru, przekłada się również na rodzaj towaru, którym będą zainteresowani klienci. Rozumiesz? :)
Awatar użytkownika
Bettita
 
Posty: 3
Rejestracja: 09 Lip 2010, 20:31

Re: Kwiaciarnia - czy nadal opłaca się mieć swoją?!


Postprzez eyeontheworld » 12 Lip 2010, 11:35

Nie bardzo rozumiem, co ma wspólnego lokalizacja z rodzajem sprzedawanych kwiatów...
Awatar użytkownika
eyeontheworld
 
Posty: 24
Rejestracja: 01 Lip 2010, 20:23

Re: Kwiaciarnia - czy nadal opłaca się mieć swoją?!


Postprzez MlodyDoradca70 » 12 Lip 2010, 12:04

Koleżanka chce przez to powiedzieć, że lokalizacja jest nierozerwalnie związana z ludźmi, którzy zamieszkują dany teren, a więc z grupą docelową klientów kwiaciarni Twojej mamy. Jeżeli kwiaciarnia ma być w pobliżu osiedla zamieszkiwanego przez osoby starsze kwiaciarnia powinna posiadać artykuły tradycyjne. Jeżeli w pobliżu mieszka mnóstwo młodych ludzi cenione będą oryginalne i nowoczesne wiązanki, takie które w mniemaniu młodych ludzi nie będą „oklepane” i staroświeckie.
Awatar użytkownika
MlodyDoradca70
 
Posty: 23
Rejestracja: 01 Lip 2010, 18:48

Re: Kwiaciarnia - czy nadal opłaca się mieć swoją?!


Postprzez MARIO1985 » 12 Lip 2010, 13:56

Lokalizacja lokalizacją, ale najważniejsza jest jakość kwiatków. Co z tego, że będzie prowadzić kwiaciarnię w fantastycznym miejscu obok którego codziennie będą przechodziły setki osób jeśli kwiaty będą nieświeże. Kwiaty muszą przyciągnąć wzrok przechodnia, by skupić go do kupna.
Awatar użytkownika
MARIO1985
 
Posty: 8
Rejestracja: 03 Lip 2010, 12:24

Re: Kwiaciarnia - czy nadal opłaca się mieć swoją?!


Postprzez Jurek56 » 12 Lip 2010, 16:25

Nie wiem, czy to taki świetny pomysł. Dziś ludzie coraz rzadziej kupują kwiaty, podczas ślubów jest tendencja, żeby na zaproszeniach państwo młodzi zamiast kwiatów prosili o losy totolotka czy karmę dla zwierząt w schronisku itp. Doniczkowe kwiaty kupujemy w dużych sklepach (ikea, leroy). Jedyną szansę powodzenia widzę w lokalizacji obok cmentarza, gdzie na pewno jest duża konkurencja, ale i najwięcej klientów. Jeśli nie ma cmentarza, to tylko dodatkowe usługi: drobiazgi, pakowanie prezentów, poczta kwiatowa (można współpracować z siecią), zamawianie przez Internet. Musisz się jakość wyróżnić. A jakość swoją drogą, o tym to chyba nie ma dyskusji.
A w ogóle to czy kurs florystyczny nie jest obowiązkowy?
Awatar użytkownika
Jurek56
 
Posty: 18
Rejestracja: 28 Cze 2010, 09:17

Następna

Wróć do Pomysł na Biznes



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron
Biznes-Firma.pl - wiadomości i porady biznesowe

PRZEGLĄD NAJWAŻNIEJSZYCH WYDARZEŃ

UŁÓŻ
SORTUJ
hot news 2018-05-15  |  Krzysztof Nowakowski
884
1
Ochrona danych osobowych 2018-06-13  |  Krzysztof Nowakowski
186
Porady 2018-06-13  |  Krzysztof Nowakowski
152
Prawo pracy 2018-06-13  |  Krzysztof Nowakowski
238
Pomysł na biznes 2018-06-07  |  Krzysztof Nowakowski
237
Spółki i prawo handlowe 2018-06-07  |  Krzysztof Nowakowski
231
1
Księgowość 2018-06-07  |  Krzysztof Nowakowski
161
US / ZUS 2018-06-07  |  Krzysztof Nowakowski
581
Newsy 2018-06-07  |  Krzysztof Nowakowski
316
Newsy 2018-06-07  |  Krzysztof Nowakowski
197
Newsy 2018-06-06  |  Krzysztof Nowakowski
359
Newsy 2018-06-06  |  Krzysztof Nowakowski
207
Drogi Użytkowniku,

Informujemy, że spółka Rankomat sp. z o.o. sp.k, jako administrator serwisu stosuje technologię cookies. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami:

Pliki cookies wykorzystywane są przede wszystkim w celu:

  • zapewnienie prawidłowego funkcjonowania serwisu i bezpieczeństwa w trakcie korzystania z niego i świadczonych w ramach serwisu usług,
  • dostępności wszystkich funkcjonalności serwisu,
  • dostosowania świadczonych w ramach serwisu usług do preferencji i potrzeb użytkownika,
  • realizacji działań marketingowych, w tym prezentowania reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom,
  • wykorzystanie w celach analitycznych i statystycznych dla ulepszenia i poprawy standardu świadczonych w ramach serwisu usług.

Co istotne, pliki cookies nie identyfikują Ciebie, jako użytkownika poprzez takie dane jak imię czy nazwisko, nr telefonu czy e-mail, które nie są zbierane w ramach technologii cookies. Pliki cookies w żaden sposób nie wpływają na używany przez Ciebie sprzęt i oprogramowanie.

Zakres wykorzystywania plików cookies możliwy jest do określenia w ustawieniach przeglądarki każdego użytkownika. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Administratorem danych pozyskiwanych w technologii cookies jest spółka Rankomat sp. z o.o. sp.k z siedzibą w Warszawie, ul. Wolska 88, 01 – 141 Warszawa. Możesz jako użytkownik w każdym czasie skontaktować się z administratorem pod adresem bok@ebroker.pl, jak również wyrazić sprzeciwu wobec działań administratora.

Działania administratora podejmowane są zgodnie z obowiązującym prawem (zgodnie z tzw. RODO) w ramach tzw. uzasadnionego interesu administratora danych, po to, aby zapewnić jak najlepsze funkcjonowanie serwisu i odpowiednie dostosowanie usług, świadczonych w ramach serwisu do potrzeb użytkownika. Zasady świadczenia usług w serwisie określa regulamin serwisu.

Więcej informacji na temat stosowania technologii cookies w serwisie dostępne jest w Polityce Cookies.

Polityka Cookies serwisów internetowych spółki Rankomat spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Spółka Rankomat spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawie, Ul. Wolska 88, 01 – 141 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS - 0000588980, NIP 527-27-51-881, zwana dalej „Rankomat” wykorzystuje na swoich stronach internetowych technologię „cookies”.

Zasady wykorzystania informacji dostarczonych przez użytkownika w ramach technologii cookies w trakcie korzystania ze stron internetowych i Rankomat określa niniejszy dokument.

Każdy użytkownik serwisów Rankomat proszony jest o zapoznanie się z niniejszym dokumentem i zawartymi w nim informacjami.

Rankomat używa na stronach internetowych swoich serwisów technologii cookies (tj. plików tekstowych, tzw. ciasteczek) i innych podobnych technologii do zapisywania informacji o sposobie korzystania przez użytkownika z tych stron internetowych.

Każdy użytkownik ma prawo wyboru w zakresie udostępniania informacji, które go dotyczą.

1. Pliki „cookies”

Pliki typu „cookies” („ciasteczka”), to informacje, zapisywane przez przeglądarkę użytkownika, obejmujące zawartość tekstową które mogą zawierać dane osobowe w postaci adresu IP komputera oraz unikalnego identyfikatora urządzenia zapisanego w pliku. Pliki te nie są przechowywane na serwerach spółki, a dane z nich są odczytywane jedynie podczas wizyty na stronie. Dzięki plikom cookies strony internetowe pamiętają preferencje użytkownika, np. ulubione strony internetowe. Pliki cookies nie identyfikują użytkownika poprzez takie dane jak imię czy nazwisko i nie są zbierane w ramach technologii cookies, nie mają wpływu na sprzęt i oprogramowanie użytkownika. Więcej informacji o plikach „cookies” można znaleźć na stronie https://www.aboutcookies.org/

2. W jakim celu wykorzystywane są pliki cookies i inne podobne technologie

Informacje zapisane w plikach cookies pomagają w dostosowaniu zawartości strony internetowej do oczekiwań i potrzeb danego użytkownika. użytkowników. Przykładowo:

  1. cookies systemowe są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania pewnych elementów strony i utrzymania połączenia z serwerem;
  2. cookies uwierzytelniające pomagają w korzystanie z dodatkowych funkcjonalności strony, umożliwiają łatwe logowanie, zapamiętanie ustawień strony internetowej, wybranych przez użytkownika,
  3. cookie analityczne, służą do badania i analizy zasięgu strony internetowej, jej odwiedzalności przez użytkowników, preferencji i zachowań użytkowników podczas odwiedzin strony i służą do poprawy jakości usług oferowanych za pośrednictwem strony.

Rankomat wykorzystuje w swoich serwisach internetowych pliki cookies w następujących celach:

  1. potwierdzenie preferencji, udostępnienia określonych funkcji i usługi, czyli uzyskanie informacji na temat preferencji językowych i komunikacyjnych użytkownika, zapewnienie pomocy przy wypełnianiu formularzy w witrynie.
  2. ocena wydajności, analiza oraz badania czyli pozyskanie wiedzy i badanie jak dobrze działają strony internetowe, działanie w kierunku poprawy funkcji oraz usług; działania te podejmowane są między innymi w czasie, gdy użytkownicy wchodzą na strony Rankomat z innych witryn, aplikacji lub urządzeń podczas pracy na komputerze lub innym urządzeniu.
  3. reklamowych – dla dostosowania emitowanych reklam Rankomat do preferencji użytkowników oraz w celu wykorzystywania technologii retargetingu, która umożliwia kierowanie reklam na stronach internetowych podmiotów trzecich (naszych Partnerów) do Ciebie, jeśli byłeś w przeszłości już zainteresowani naszymi produktami i usługami,
  4. zapewnienia bezpieczeństwa, czyli wsparcie mechanizmów zapobiegających nadużyciom w serwisach internetowych, w tym także wycieku danych zapewniając poufność przetwarzanych dla użytkownika informacji.

W serwisach internetowych Rankomat wykorzystywana jest także technologia localStorage.

Jest to technologia zbliżona do technologii cookies. Jest to wydzielona część pamięci przeglądarki, która umożliwia przechowywanie danych lokalnie. Jest bezpieczniejsza, a dostęp do danych w niej zapisanych ma tylko strona internetowa, która je tam wprowadziła. Umożliwia również przechowywanie większej ilości danych bez wpływu na wydajność strony internetowej, ponieważ nie są one wysyłane przez przeglądarkę przy każdym odwołaniu do serwera. Taka funkcjonalność umożliwia większą swobodę w dostosowaniu strony internetowej do oczekiwań użytkowników.

Dane w localStorage są długotrwale przechowywane przez przeglądarkę i nie są usuwane po zamknięciu przeglądarki. Nie mają również określonego czasu ważności.

W przypadku serwisów Rankomat, localStorage wykorzystywane są przede wszystkim w celach analitycznych.

3. Stosowanie plików cookies podmiotów trzecich (naszych Partnerów) na stronach internetowych Rankomat

Rankomat umożliwia innym podmiotom wykorzystywanie technologii cookies na swoich stronach internetowych w następującym zakresie:

  1. Cele marketingowe:
    • umieszczanie kodów mierzących zliczających emisję i kliknięcia (np. liczbę wypełnionych formularzy za pośrednictwem serwisów Rankomat) na stronach internetowych Rankomat - w ten sposób mierzona jest efektywność danej kampanii;
    • wykonywanie działań marketingowych Facebook – na stronach internetowych Rankomat umieszczany jest piksel Facebooka – jest to narzędzie analityczne, które pomaga mierzyć skuteczność reklam na podstawie analizy działań podejmowanych przez Ciebie na stronach Rankomat. Dane z piksela można wykorzystać w poniższym zakresie: emisji reklam wśród właściwej grupy odbiorców, tworzenie grup odbiorców reklam, używanie innych narzędzi reklamowych Facebooka;
    • na stronach internetowych Rankomat zamieszczane są również pliki cookies, które, w oparciu o ustalenie preferencji użytkownika, umożliwiają Rankomat prowadzenie kampanii reklamowych w technologii Google Adwords lub Google Adsense - w ten sposób mogą być kierowane do Ciebie interesujące Cię reklamy, zarówno na stronach Rankomat, jak i poza nimi.
  2. Wtyczki społecznościowe:
    • Facebook – w serwisie http://www.biznes-firma.pl/ znajdują się przyciski „Lubię to” i „Rekomenduj/Podziel się” powiązane z serwisem Facebook. W tym celu w odpowiednich sekcjach i stronach umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Facebook. Używając przycisku Lubię to lub rekomendując obraz bądź sekcje strony, użytkownik loguje się w serwisie Facebook, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności firmy Facebook. Z zasadami tymi można zapoznać się na stronie pl-pl.facebook.com/help/cookies
    • Twitter – w serwisie http://www.biznes-firma.pl/ znajdują się przyciski dodawania wpisów na Twitterze, które są powiązane z serwisem Twitter. W tym celu w odpowiednich sekcjach i stronach umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Twitter. Dodając wpis, użytkownik loguje się w serwisie Twitter, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności firmy Twitter. Z zasadami tymi można zapoznać się na stronie www.twitter.com/privacy.
    • Google Plus – w serwisie http://www.biznes-firma.pl/ znajdują się przyciski dodawania wpisów na Google Plus, które są powiązane z serwisem Google Plus. W tym celu w odpowiednich sekcjach i stronach umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Google Plus. Dodając wpis, użytkownik loguje się w serwisie Google Plus, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności firmy Google Inc.. Z zasadami tymi można zapoznać się na stronie www.policies.google.com/privacy.
    • Wykop – w serwisie http://www.biznes-firma.pl/ znajdują się przyciski dodawania wpisów na Wykop. W tym celu w odpowiednich sekcjach i stronach umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu Google Plus. Dodając wpis, użytkownik loguje się w serwisie Google Plus, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności firmy Wykop Sp. z o.o. Z zasadami tymi można zapoznać się na stronie www.wykop.pl/polityka-prywatnosci/.
    • Disqus – w serwisie http://www.biznes-firma.pl/ znajduje się system wprowadzania komentarzy oferowany przez Disqus Inc. W ramach tego systemu wszelkie komentarze zarejestrowane serwisie http://www.biznes-firma.pl/ są przetwarzane przez Disqus Inc. Pozostawienie komentarza na stronie http://www.biznes-firma.pl/ oznacza, że Disqus Inc zarejestruje jego treść, czas dodania oraz adres IP użytkownika, który go pozostawił, jak również informacje o przeglądarce i systemie operacyjnym, z którego dany użytkownik korzystał. Z zasadami prywatności dotyczącymi korzystania z systemu komentarzy Disqus można zapoznać się na stronie https://help.disqus.com/terms-and-policies/disqus-privacy-policy.
  3. Badania i analizy usług
  4. Pliki cookies związane z badaniami sieci Internet pochodzą od spółek Polskie Badania Internetu Sp. z o.o., Gemius S.A. oraz Google Inc.

    Wykorzystując oprogramowanie Google Analytics oraz Gemius, witryna działając w oparciu o odpowiednie umowy z wymienionymi podmiotami, zamieszcza w komputerze użytkownika kody zliczające umożliwiające zbieranie danych o użytkownikach.

    W każdej chwili użytkownik może sprzeciwić się zbieraniu danych przez oprogramowanie Google Analitycs lub Gemius poprzez zmiany ustawień przeglądarki internetowej.

    Rankomat uczestniczy także w Polskich Badaniach Internetu a zasady prowadzenia badania sieci Internet dostępne są na następujących stronach internetowych:

    1. http://www.gemius.pl/pl/polityka_prywatnosci oraz
    2. http://pbi.org.pl/badania/jak-to-dziala

    Każdy z użytkowników sieci Internet może sprzeciwić się uczestnictwu w ww. badaniu poprzez:

    1. akceptację specjalnego cookies z klauzulą rezygnacyjną (http://optout.hit.gemius.pl/removeEN.php),
    2. konfigurację przeglądarki tak, aby usuwała pliki cookies przy jej zamknięciu,
    3. konfigurację przeglądarki tak, aby nie przyjmowała plików cookies i nie akceptowała technologii localStorage.
    4. Dodatkowe informacje dostępne są pod adresem: http://www.gemius.pl/cookie-policy.html
4. Zastosowanie i kontrola plików cookies

Kontrolowanie plików cookies przez użytkownika możliwe jest w poszczególnych przeglądarkach internetowych, w ustawieniach prywatności.

Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki, ale wyłączenie obsługi plików cookies wykorzystywanych dla celów bezpieczeństwa, czy określenia preferencji utrudni korzystanie ze stron internetowych Rankomat, a w niektórych przypadkach uniemożliwi korzystanie z określonych funkcjonalności (np. porównywarki ofert ubezpieczeniowych i finansowych).

W celu zarządzania ustawieniami cookies, użytkownik wybiera z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:

Flash cookies

Serwis www firmy Adobe zawiera informacje o sposobie usuwania i wyłączania plików cookie odtwarzacza Flash w konkretnych domenach: http://www.adobe.com/products/flashplayer/security.

Należy pamiętać, że ograniczenie korzystania z plików cookie odtwarzacza Flash prawdopodobnie wpłynie na działanie aplikacji opartych na technologii Flash.

Serwis należy do Grupy eBroker. © 2018 by rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.

Przeglądarka, której używasz jest przestarzała!

Tracisz możliwość skorzystania z pełni możliwości oferowanych przez nasz serwis. Zaktualizuj swoją przeglądarkę

Zamknij